beeld uit Bredene
naar toeristische website
NL    FR    DE
>> U bent hier : Home > Diensten > Interne diensten > Personeelsdienst

Personeelsdienst

Sedert 01/01/2016 is de personeelsdienst één van de ondersteunende diensten van het gemeente- en OCMW-bestuur, die door een verregaande overeenkomst samengevoegd is. Het uitgangspunt van de samenwerking is simpel: wat we samen doen, doen we beter én bovendien goedkoper!

De personeelsdienst staat onder leiding van de gemeente- en OCMW-secretaris in voor de coördinatie, het organiseren en het uitvoeren van het personeelsbeleid. De dienst zorgt voor een algemeen kader waarin het personeelsbeleid ontwikkeld kan worden en waarin al de personeelsaangelegenheden hun beloop kunnen krijgen: van het binnenkomen in de organisatie (vacaturemelding, selectie, onthaal), het functioneren en het doorgroeien in de organisatie (functionele loopbaan, functioneringsgesprekken, evaluaties, contractaanpassingen, vorming) tot het verlaten van de organisatie (pensionering, einde contract, ontslag). Uiteraard staat de dienst ook in voor de volledige loonverwerking van het personeelsbestand dat op vandaag een 185-tal leden telt voor het gemeentebestuur en een 160-tal leden voor het OCMW-bestuur. Tijdens de zomer komen daar nog eens 150 leden (vooral jobstudenten) bij. Je kan steeds bij onze dienst terecht met al jouw vragen i.v.m. eender welke personeelsaangelegenheid, van A tot Z.

contact

Suzy Opstaele, Noëmie Giegas, Vanessa Joye, Magali Vanhaeren



Sociaal huis, Duinenstraat 106

T. 059/33 97 70
F. 059/33 97 77
personeelsdienst@bredene.be

Openingsuren
ma, di, wo, do, vr:
8u - 12u15 en 13u30 - 17u


Digitaal loket

Bekijk de volledige UiTagenda



Gemeentebestuur - Centrumplein 1 - 8450 Bredene - T. 059 33 91 91- F. 059 33 00 36 - E. gemeentebestuur@bredene.be - webmaster
Niets uit deze website mag overgenomen worden zonder toelating van het gemeentebestuur Bredene
politiezone bredene - de haan sociaal huis bredene jong in bredene 1