beeld uit Bredene
naar toeristische website
NL    FR    DE
>> U bent hier : Home > Digitaal loket
 

Vacatures

Vacatures gemeente Bredene


Technisch assistent - metselaar

niveau D1-D3, in contractueel verband, voltijds

Wat verwachten we?

Onder leiding van het diensthoofd technische dienst en van de ploegbaas, sta je er mee voor in dat de burgers en het personeel van de gemeente gebruik kunnen maken van verzorgde en veilige infrastructuur, accommodaties en materiaal. Je maakt deel uit van de ploeg gebouwen, speelpleinen en openbare werken, jouw taak bestaat uit het uitvoeren van metselwerken.

Wie zoeken we?

  • Je beschikt als metser over kennis op vlak van leggen van vloeren, plaatsen van muurtegels en het metsen van muren.
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs B
  • Weekend- en avondwerk schrikken je niet af.
  • Je kan zelfstandig werken.
  • Je bent iemand die:
    • flexibel en dynamisch is;
    • stipt is, kwaliteitsbewust is en zin heeft voor orde en netheid;
    • bereid is tot samenwerken.
Wat bieden we?
  • Een voltijdse tewerkstelling met een contract van bepaalde duur voor 1 jaar, maximum verlengbaar met 1 jaar na een gunstige evaluatie van de prestaties.
  • Datum indiensttreding: zo vlug mogelijk
  • Een nettoloon van ongeveer 1.508,99 EUR per maand (= raming als alleenstaande zonder kinderen ten laste en zonder anciŽnniteit; bruto 1.867,49 EUR/maand). Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren in de openbare sector (onbeperkt) en privť-sector (maximum 6 relevante jaren) meegeteld worden.
  • Maaltijdcheques ter waarde van ongeveer 60 EUR per maand (tijdelijk verhoogd naar ongeveer 74 EUR per maand).
  • Vakantiegeld, eindejaarstoelage en 2de pensioenpijler.
  • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling

Interesse? Ga dan snel langs bij onze personeelsdienst, Centrumplein 1 te 8450 Bredene of telefoneer ten laatste op maandag 22/01/2018 (telefoonnummer: 059/33.91.91, vragen naar de personeelsdienst). Wij noteren je gegevens en nodigen je vervolgens uit voor een sollicitatieprocedure op vermoedelijk woensdag 24 januari 2018.


Administratief medewerker Ė personeelsdienst

niveau C1-C3 I voltijds)

Wat verwachten we?

Je staat onder leiding van de secretaris en het diensthoofd in voor het efficiŽnt helpen coŲrdineren, organiseren en uitvoeren van het personeelsbeleid (human resource management en personeelsadministratie). Je helpt de loonberekeningen tijdig voorbereiden en invoeren en verstrekt zo ruim mogelijke en correcte informatie aan het personeel i.v.m. personeelsaangelegenheden.

Wie zoeken we?
  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring op vlak van human resource management en personeelsadministratie.
  • Je bent accuraat en discreet. Je beschikt over goede communicatieve en administratieve vaardigheden en over verantwoordelijkheidszin. Je kan je eigen werk goed plannen en organiseren en je bent flexibel inzake taakinhoud.
Wat bieden we?
  • Een voltijds contract van bepaalde duur voor een periode van 1 jaar (mogelijk verlengbaar na gunstige evaluatie prestaties).
  • Datum van indiensttreding: zo snel mogelijk
  • Een geraamd nettoloon van minimum 1.508,99 EUR (brutobedrag: 1.901,72 EUR) per maand (alleenstaand, geen kinderen ten laste en zonder anciŽnniteit). Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciŽnniteit in de openbare sector en privť-sector in rekening gebracht worden. Relevante privť-anciŽnniteit telt voor maximum zes jaar mee, de anciŽnniteit in de openbare sector telt onbeperkt mee.
  • Maaltijdcheques ter waarde van ongeveer 60 EUR per maand (tijdelijk verhoogd naar ongeveer 74 EUR per maand).
  • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
  • Vakantiegeld, eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler.
  • Flexibele werktijden (glijdende uurroosters).
  • Een aantrekkelijke verlofregeling.

Interesse? Neem deel aan de selectieprocedure en stuur hiervoor uiterlijk vrijdag 26/01/2018 je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en kopie diploma) naar het college van burgemeester en schepenen per post: Centrumplein 1 te 8450 Bredene of via e-mail: noemie.giegas@bredene.be (opgelet: indien je via mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen).


Vacatures bij het OCMW Bredene


Het OCMW-bestuur van Bredene gaat over tot de aanwerving van:

deeltijds ZORGKUNDIGE

(niveau C1-C2)

Wat verwachten we?

Als zorgkundige sta je in voor de dagelijkse verzorging van onze 129 bewoners. Je helpt bij de persoonlijke hygiŽne, het maaltijdgebeuren en het vervoeren van bewoners naar de animatieruimte, Ö Als teamlid heb je ook aandacht voor het fysisch comfort, het emotioneel welbevinden en de behoeften van elke individuele bewoner, met het oog op een kwaliteitsvolle, belevingsgerichte totaalzorg.

Wie zoeken we?

  • Je bent in het bezit van een attest, een brevet, een getuigschrift, een (deel)certificaat of een diploma van het 2de of 3de jaar van de derde graad van het TSO of het BSO in een zorgrichting of een pedagogische richting.
  • Je beschikt ook over het visum van zorgkundige.
  • Je ben empathisch en gaat op een assertieve manier om met valide, mindervalide en demente bejaarden en hun familie.
  • Je staat in voor een optimale informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening.
  • Je werkt met enthousiasme en gedrevenheid.
  • Je bent oprecht.
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je hebt geen problemen met onregelmatige werkuren.
  • Je bent bijvoorkeur snel beschikbaar.

Wat bieden we?

  • Een deeltijds (30,4/38u) vervangingscontract van onbepaalde duur of een contract van bepaalde duur, mogelijks verlengbaar na een positieve evaluatie.
  • Datum van indiensttreding: zo vlug mogelijk.
  • Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciŽnniteit in de openbare sector en privť-sector in rekening gebracht worden. Relevante privť-anciŽnniteit telt voor maximum zes jaar mee, de anciŽnniteit in de openbare sector telt onbeperkt mee.
  • Maaltijdcheques met een nettowaarde van 3,41 EUR per prestaties van 7u36 (tijdelijk verhoogd naar 4,11 EUR).
  • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
  • Vakantiegeld en eindejaarstoelage.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling.†

Interesse? Neem deel aan de selectieprocedure (een gestructureerd interview) en stuur hiervoor zo snel mogelijk je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV, een kopie diploma en een kopie van je zorgkundig visum) naar het OCMW Bredene per post: Duinenstraat 106 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be (opgelet: als je via e-mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen).


 

Contact

Dienst:
Personeelsdienst

Sociaal huis, Duinenstraat 106

T. 059/33 97 70
F. 059/33 97 77
email

Openingsuren:
ma, di, wo, do, vr:
8u - 12u15 en 13u30 - 17u

Bekijk de volledige UiTagenda



Gemeentebestuur - Centrumplein 1 - 8450 Bredene - T. 059 33 91 91- F. 059 33 00 36 - E. gemeentebestuur@bredene.be - webmaster
Niets uit deze website mag overgenomen worden zonder toelating van het gemeentebestuur Bredene
politiezone bredene - de haan sociaal huis bredene jong in bredene 1