beeld uit Bredene
naar toeristische website
NL    FR    DE
>> U bent hier : Home > Digitaal loket
 

Vacatures

  • vacatures Gemeente Bredene
    • Onthaalouders (m/v) voor groepsopvang “samenwerkende onthaalouders”
    • Onthaalouders (m/v)
    • twee jobstudenten (bibliotheek en onthaal WZC Jacky Maes)
  • vacatures OCMW Bredene
    • DEELTIJDS/VOLTIJDS ZORGKUNDIGE (C1-C2) OF BEJAARDENHELPER (D1-D3)
    • Logopedist/ergotherapeut/kinesitherapeut
    • Verpleegkundige
    • Zorgkundige
    • deskundige Brugfiguur Welzijn
    • deskundige Huis van het Kind / Huiswerkbegeleiding

 Vacatures bij het Gemeente Bredene


Onthaalouders (m/v) voor groepsopvang “samenwerkende onthaalouders”

Functieomschrijving

Het gemeentebestuur Bredene is op zoek naar 2 enthousiaste SAMENWERKENDE ONTHAALOUDERS (m/v) voor hun nieuw project “groepsopvang samenwerkende onthaalouders”. In een locatie buiten je eigen woning vang je, samen met je collega onthaalouder, kinderen op tussen 0 en 2,5 jaar. De groepsopvang is open van 6.30 tot 19.00uur en je werkt afwisselend met je collega in een vroege shift of late shift. De opening is voorzien op maandag 4 januari 2021.

Jouw profiel
  • Je bent minstens 18 jaar en spreekt vloeiend Nederlands
  • Je bent geboeid door kinderen en helpt ze hun eerste stappen in de wereld te zetten
  • Je vindt het belangrijk om duidelijke afspraken te maken met ouders om een kwalitatieve opvang te garanderen
  • Je neemt een open houding aan en toont begrip voor verschillende manieren van opvoeden
  • Je kan goed organiseren en plannen
  • Je kan goed inspelen op onverwachte situaties
  • Je durft jezelf in vraag stellen en wil bijleren
  • Je kan omgaan met een diversiteit aan kinderen en gezinnen
  • Je staat open voor ondersteuning en begeleiding van de dienst
  • Je werkt graag samen (met een andere onthaalouder)
  • Je deelt in de gezamenlijke kosten van de opvang (meer informatie ontvang je tijdens een infosessie)
  • Je bent bereid om voor de start een attest levensreddend handelen te behalen.
  • Beschik je niet over een erkend diploma/certificaat, dan dien je ten laatste op 1 april 2024 je kwalificatie te behalen. Je zal hier de nodige informatie en ondersteuning in krijgen.
Wat biedt het gemeentebestuur Bredene
  • Begeleidt en ondersteunt je werk
  • Geeft je de nodige informatie
  • Neemt de administratie voor haar rekening
  • Biedt jou gratis vorming aan
  • Geeft jou een starterspremie van 450 EUR
  • Biedt jou een uitgebreide speelotheek aan
  • Je maakt deel uit van een team kinderbegeleiders in de gezinsopvang

Jouw statuut

Werk je als onthaalouder, dan krijg je een eigen sociaal statuut

  • Je ontvangt een belastingvrije onkostenvergoeding (per dag, per kind)
  • Je bouwt sociale zekerheid op (pensioen, kinderbijslag en geboortepremie)
  • Je bent verzekerd tegen ziekte, arbeidsongevallen en beroepsziekten
  • Je hebt recht op een vergoeding (opvanguitkering RVA) wanneer kinderen buiten je wil niet komen

Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, wil je graag deel uitmaken van ons team onthaalouders en wil je elke dag het beste van jezelf geven om kinderen een fantastische tijd te bezorgen? Aarzel dan niet en bezorg je motivatiebrief en CV aan de personeelsdienst, personeelsdienst@bredene.be of Centrumplein 1 -8450 Bredene ten laatste op 03/08/2020. Je krijgt van ons altijd een antwoord en zullen je dan informeren over een infosessie en de selectieprocedure.


Onthaalouders (m/v)

Functieomschrijving

Het gemeentebestuur Bredene is op zoek naar enthousiaste ONTHAALOUDERS (m/v) om het team onthaalouders te versterken.

Jouw profiel
  • Je bent minstens 18 jaar en spreekt vloeiend Nederlands
  • Je kan voor jezelf en je huisgenoten die ouder zijn dan 18 jaar een uittreksel strafregister(model2) voorleggen
  • Jij en je huisgenoten verkeren in een goede gezondheid
  • Je gezin staat achter je keuze
  • Je bent geboeid door kinderen en helpt ze hun eerste stappen in de wereld te zetten
  • Je vindt het belangrijk om duidelijke afspraken te maken met ouders om een kwalitatieve opvang te garanderen
  • Je neemt een open houding aan en toont begrip voor verschillende manieren van opvoeden
  • Je kan goed organiseren en plannen
  • Je werkt graag alleen
  • Je kan flexibel inspelen op onverwachte situaties
  • Je durft jezelf in vraag stellen en wil bijleren
  • Je kan omgaan met een diversiteit aan kinderen en gezinnen
  • Je staat open voor begeleiding en ondersteuning van de dienst
  • Je bent bereid om voor de start een attest levensreddend handelen te behalen en de module “werken in de gezinsopvang” te volgen (20u)
  • Beschik je niet over een erkend diploma/certificaat, dan dien je ten laatste op 1 april 2024 je kwalificatie te behalen. Je zal hier de nodige informatie en ondersteuning in krijgen. Je volgt voor de opstart de module “Werken in de kinderopvang”(20u)
Wat biedt het gemeentebestuur Bredene
  • Begeleidt en ondersteunt je werk
  • Geeft je de nodige informatie
  • Neemt de administratie voor haar rekening
  • Zorgt voor een stipte uitbetaling van jouw onkostenvergoeding
  • Biedt jou gratis vorming aan
  • Geeft jou een starterspremie van 450 EUR
  • Biedt jou een uitgebreide speelotheek aan
  • Je maakt deel uit van een team onthaalouders

Jouw statuut

Werk je als onthaalouder, dan krijg je een eigen sociaal statuut

  • Je ontvangt een belastingvrije onkostenvergoeding (per dag, per kind)
  • Je bouwt sociale zekerheid op (pensioen, kinderbijslag en geboortepremie)
  • Je bent verzekerd tegen ziekte, arbeidsongevallen en beroepsziekten
  • Je hebt recht op een vergoeding (opvanguitkering RVA) wanneer kinderen buiten je wil niet komen

Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, wil je graag deel uitmaken van ons team onthaalouders en wil je elke dag het beste van jezelf geven om kinderen een fantastische tijd te bezorgen? Aarzel dan niet en neem contact op met Sandra Roelens, verantwoordelijke dienst onthaalgezinnen, 059/33 97 70 of huisvanhetkind@bredene.be


twee jobstudenten (bibliotheek en onthaal WZC Jacky Maes)

(niveau D1-d3 | midden juli tot eind augustus)

Wat verwachten we?

  • Takenpakket voor de functie in de bibliotheek:
    Je staat mee in voor het snel en correct uitvoeren van specifieke administratieve en bibliotheek-technische werkzaamheden teneinde een optimale dienstverlening te kunnen verwezenlijken voor de gebruiker.
  • Takenpakket voor de functie in het onthaal WZC Jacky Maes:
    Je staat mee in voor een correcte informatiedoorstroming en onthaal, zodat de klanten optimaal geholpen worden.

Wie zoeken we?

  • periode van midden juli t.e.m. 31/08/2020:
  • een jobstudent voor de bibliotheek (leeftijdsvoorwaarde: minstens zeventien jaar op de dag van de indiensttreding)
  • een jobstudent voor het onthaal van het WZC Jacky Maes (leeftijdsvoorwaarde: minstens zestien jaar op de dag van de indiensttreding)
  • je bent communicatief vaardig
  • je werkt klantgericht, kwaliteitsvol en zelfstandig
  • je bent flexibel inzake taakinhoud
Wat bieden we?
  • Een voltijds contract van midden juli t.e.m. 31/08/2020.
  • Een bruto-uurloon van 12,03 EUR per uur.

 Interesse? Stuur dan snel (!) ten laatste op dinsdag 07/07/2020 je gemotiveerde kandidatuur (sollicitatiebrief met CV) aan het college van burgemeester en schepenen, Centrumplein 1 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be (opgelet: als je via e-mail solliciteert ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst nadat je een bevestigingsmail ontvangen hebt). We nemen daarna telefonisch contact met je op voor een sollicitatiegesprek dat gepland is op donderdag 09/07/2020.


Vacatures bij het OCMW Bredene


DEELTIJDS/VOLTIJDS ZORGKUNDIGE (C1-C2) OF BEJAARDENHELPER (D1-D3)

Opmerking: Het aanwervingsexamen wordt pas effectief georganiseerd als blijkt dat er geen interne kandidaten zijn voor de voorrangsprocedure van interne personeelsmobiliteit.

Wat verwachten we?

Je staat in voor de dagelijkse verzorging van onze 129 bewoners. Je helpt bij de persoonlijke hygiëne, het maaltijdgebeuren en het vervoeren van bewoners naar de animatieruimte, … Als teamlid heb je ook aandacht voor het fysisch comfort, het emotioneel welbevinden en de behoeften van elke individuele bewoner, met het oog op een kwaliteitsvolle, belevingsgerichte totaalzorg.

Wie zoek we?

  • Je bent in het bezit van een attest, een brevet, een getuigschrift, een (deel) certificaat of een diploma van het 2de of 3de jaar van de derde graad van het TSO of het BSO in een zorgrichting of een pedagogische richting en je beschikt over het zorgkundigenattest.
  • Je bent niet in het bezit van een diploma hoger secundair, maar wél in het bezit van het zorgkundigenattest, dan kan je aangesteld worden op D-niveau.
  • Je ben empathisch en gaat op een assertieve manier om met valide, mindervalide en demente bejaarden en hun familie.
  • Je staat in voor een optimale informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening.
  • Je werkt met enthousiasme en gedrevenheid.
  • Je bent oprecht.
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je hebt geen problemen met onregelmatige werkuren

Wat bieden we?

  • Een deeltijds of voltijds vervangingscontract van onbepaalde duur.
  • Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciënniteit in de openbare sector en privé-sector (indien relevant) in rekening gebracht worden.
  • Maaltijdcheques met een nettowaarde van 3,41 EUR per prestaties van 7u36 (tijdelijk verhoogd naar 4,11 EUR).
  • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
  • Vakantiegeld en eindejaarstoelage.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling.

Interesse? Stuur je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV, een kopie diploma en een kopie van je visum) naar het OCMW Bredene per post: Duinenstraat 106 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be (opgelet: als je via e-mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen).


Logopedist/ergotherapeut/kinesitherapeut

(niveau BV1-BV2-BV3 | contract bepaalde duur van een jaar | vol- of deeltijds, max. 1 voltijds equivalent)

Wat verwachten we?

Je staat in voor de dagelijkse behandelingen en begeleiding van de (minder)valide en demente bewoners in ons woonzorgcentrum. Vanuit de specifieke noden van de bewoners stel je je therapeutische doelstellingen op. Door aangepaste groeps- en individuele activiteiten stimuleer je de ontwikkeling of tracht je de zelfredzaamheid van de bewoners te behouden of mogelijks te verbeteren. Daarnaast heb je ook een adviserende rol in het multidisciplinair team.

Wie zoeken we?

  • Je bent minstens in het bezit (*) van een diploma bachelor richting ergotherapie/logopedie/kinesitherapie (of daarmee gelijkgesteld).
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.
  • Je gaat op een empathische maar assertieve manier om met valide, mindervalide en demente bejaarden en hun familie.
  • Je bent een teamspeler maar kan ook zelfstandig taken afwerken en beslissingen nemen.
  • Je bent flexibel en handelt probleem oplossend.

(*) Opgelet: Ook studenten worden toegelaten tot de selectieprocedure op voorwaarde dat zij met hun kandidatuur een studiebewijs voorleggen en een verklaring dat ze binnen een termijn van maximum 7 maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van het diploma.

Wat bieden we?

  • Een deel- of voltijds contract van bepaalde duur van een jaar.
  • Datum van indiensttreding: zo snel mogelijk.
  • Een geraamd nettoloon van minimum 1.801 EUR (voltijds, bruto: 2.558 EUR) of 1.112 EUR (halftijds, bruto: 1.279 EUR) per maand (alleenstaand, geen kinderen ten laste en zonder anciënniteit).
  • Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciënniteit in de openbare sector en privé-sector in rekening gebracht worden. Relevante privé-anciënniteit telt voor maximum zes jaar mee, de anciënniteit in de openbare sector telt onbeperkt mee.
  • Maaltijdcheques met een nettowaarde van 4,91 EUR per prestatie van 7u36.
  • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
  • Vakantiegeld, eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling.

Interesse? Neem deel aan de selectieprocedure (minstens een gestructureerd interview) en stuur hiervoor zo snel mogelijk je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en kopie diploma en/of studiebewijs en verklaring eindexamen binnen 7 maanden) naar het OCMW Bredene per post: Duinenstraat 106 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be (opgelet: als je via e-mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen).


Verpleegkundige (gegradueerd, niveau C3-C4, vol- of deeltijds)
Zorgkundige (niveau C1-C2, vol- of deeltijds) 

Wat verwachten we?
Als medewerker van ons WZC wil je ook elke dag het verschil maken voor onze bewoners en hun familie. Je deinst er niet voor terug om de handen uit de mouwen te steken en hebt aandacht voor het fysisch comfort, het emotioneel welbevinden en de behoeften van elke individuele bewoner.

Diplomavoorwaarden:
  • verpleegkundige (gegradueerd): diploma vierde graad secundair onderwijs in de verpleegkunde (of brevet aanvullend secundair beroepsonderwijs, afdeling verpleegkunde) - infobundel verpleegkundige
  • zorgkundige: diploma secundair onderwijs en visum zorgkundige
Ook studenten worden tot de selectieprocedure toegelaten, op voorwaarde dat zij binnen een termijn van max. 7 maanden deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van het diploma.
 
Wat bieden we?
Contracten  van onbepaalde duur / geïndexeerde brutojaarwedde voltijds gegradueerd verpleegkundige: min. 28.308 EUR – max. 46.223 EUR; voltijds zorgkundige: min. 24.217 EUR   – max. 39.695 EUR / onbeperkte toekenning anciënniteit openbare sector en relevante anciënniteit privé-sector (als geldelijke en schaalanciënniteit) / maaltijdcheques / fietsvergoeding woon-werk verkeer / hospitalisatieverzekering / vakantiegeld en eindejaarstoelage / aantrekkelijke verlofregeling / tweede pensioenpijler (bijdrage van 5 %).

Opmerking: Ben je niet permanent beschikbaar, maar ben je geïnteresseerd in het leveren van losse prestaties? Laat het ons zeker weten, misschien vinden we iets op jouw maat!

Neem deel aan de selectieprocedure (gestructureerd interview (voor de zorgkundigen op donderdag 02/07/2020)) en stuur uiterlijk 26/06/2020 je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV,  kopie diploma en/of visum of studiebewijs en verklaring eindexamen binnen 7 maanden) naar het OCMW Bredene per post: Duinenstraat 106 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be (opgelet: als je via e-mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst na ontvangst van een bevestigingsmail). Het kan zijn dat deze oproep verlengd wordt. Raadpleeg hiervoor en ook voor alle bijkomende info onze website www. bredene.be.


deskundige Brugfiguur Welzijn

(niveau B1-B3 | contract onbepaalde duur)

Opmerking: Het aanwervingsexamen wordt pas effectief georganiseerd als blijkt dat er geen interne kandidaten zijn voor de voorrangsprocedure van interne personeelsmobiliteit.

Wat verwachten we?

Wie zoek we? Als brugfiguur biedt je ondersteuning aan gezinnen door hen toe te leiden naar hulp -en dienstverlening, ondersteun je gezinnen in hun opvoedingstaak en andere bijkomende meervoudige problematieken (slechte huisvesting, laag inkomen, werkloosheid, gezondheidsproblemen, …). Zo wordt gewerkt aan het realiseren van sociale grondrechten en aan het optimaliseren van ontwikkelingskansen bij kinderen omdat het gezin meer of anders omkaderd wordt. Je handelt hierbij outreachend op het tempo, de maat en de vraag van de doelgroep (het gezin) zelf. Je werkt vindplaatsgericht waarbij de school als uniek en waardevol kruispunt wordt gezien en je zal zich in functie van de behoeften en noden van de doelgroep flexibel bewegen in de verschillende levensdomeinen en de ‘brug’ vormen tussen het gezin, de school en het hulp- en dienstverleningslandschap (faciliteren – toeleiden – ondersteunen). Je zorgt voor maximale ontplooiingskansen voor het kind en zijn gezin en versterkt de school en de omgeving in het omgaan met kwetsbare en/of anderstalige gezinnen (vertolkt de gevoeligheden, noden, leefwereld, kwetsbaarheden van de gezinnen binnen het schoolteam en indien nodig ook binnen de andere levensdomeinen). Je werkt vooral op het niveau van de nuldelijnszorg (preventie en zelfredzaamheid) en fungeert als eerste aanspreekpunt en neutrale vertrouwenspersoon tussen kwetsbare gezinnen, welzijnsorganisaties en de school.

Wie zoeken we?
  • Je bent minstens in het bezit van een diploma bachelor in een humane richting (sociaal pedagogische richtingen), of een daarmee gelijkgesteld diploma
  • Je bent sociaal vaardig en beschikt over de nodige communicatieve en administratieve vaardigheden.
    Je kan zelfstandig en met een strakke timing werken.
    Je bent stressbestendig.
Wat bieden we?
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Datum van indiensttreding: zo snel mogelijk
  • Een geraamd nettoloon van minimum 1.795,74 EUR (brutobedrag: 2.536,05 EUR EUR) per maand (alleenstaand, geen kinderen ten laste en zonder anciënniteit). Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciënniteit in de openbare sector en privé-sector in rekening gebracht worden. Relevante privé-anciënniteit telt voor maximum zes jaar mee, de anciënniteit in de openbare sector telt onbeperkt mee.
  • Maaltijdcheques ter waarde van ongeveer 84 EUR per maand.
  • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
  • Een hospitalisatieverzekering.
  • Vakantiegeld, eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler (met een werkgeversbijdrage van 5%).
  • Flexibele werktijden (glijdende uurroosters).
  • Een aantrekkelijke verlofregeling.

De datum van de verzending van de kandidatuur wordt beschouwd als de datum waarop de kandidatuur is ingediend. Voor de datum van verzending geldt, naargelang van het geval, de datum van de poststempel, van het faxbericht of van het mailbericht. Het personeelslid krijgt in elk geval een ontvangstbewijs van zijn kandidatuur.

Interesse? Neem deel aan de selectieprocedure (een schriftelijke selectieproef op 15/08/2020, gevolgd door een selectiegesprek voor de geslaagde kandidaten op een andere datum) en stuur uiterlijk woensdag 29/07/2020 je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en kopie diploma) naar het OCMW Bredene per post: Duinenstraat 106 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be. Opgelet: als je via e-mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst na ontvangst van een bevestigingsmail.


deskundige Huis van het Kind / Huiswerkbegeleiding

(niveau B1-B3 | contract onbepaalde duur)

Opmerking: Het aanwervingsexamen wordt pas effectief georganiseerd als blijkt dat er geen interne kandidaten zijn voor de voorrangsprocedure van interne personeelsmobiliteit.

Wat verwachten we? Luik Huis van het Kind: Je ondersteunt de uitbouw van het Huis van het Kind, dé lokale informatie- en ontmoetingsplaats voor ouders die fysiek en/of virtueel onderdak biedt aan alle kind gerelateerde diensten. Als deskundige Huis van het Kind ondersteun je ouders met vragen rond opvoeding, ontwikkeling en welzijn. Je verzorgt mee de openingsmomenten van het Huis van het Kind en het ruilhoekje. Je bouwt een vertrouwensband op met de ouders waardoor we ze gemakkelijker kunnen toeleiden naar andere initiatieven en acties op maat van het gezin, zodat gezinsondersteunende activiteiten meer toegankelijk worden. Luik huiswerkbegeleiding: Je vervult de rol van ‘ankerfiguur’ in het kader van huiswerkbegeleiding op het grondgebied Bredene. Je coördineert en begeleidt de huiswerkbegeleiding door enerzijds de huiswerkbegeleiders (studenten) te coachen, te ondersteunen en te begeleiden in hun opdracht bij de gezinnen en anderzijds door het aanspreekpunt te zijn voor de gezinnen en welzijnspartners met betrekking tot de deze vorm van gezinsondersteuning. De ankerfiguur is de vertrouwenspersoon en het aanspreekpunt voor zowel de gezinnen als de huiswerkbegeleiders en zorgt voor een goed contact tussen beide. Het hoofddoel is de zelfredzaamheid van de ouders te verhogen, een onderwijscultuur in het gezin te installeren en kansarme kinderen kansrijker maken. Hierbij is een ondersteunende basishouding cruciaal.

Wie zoek we? Je bent minstens in het bezit van een diploma bachelor in een humane richting (sociaal pedagogische richtingen), of een daarmee gelijkgesteld diploma

  • Je bent sociaal vaardig en beschikt over de nodige communicatieve en administratieve vaardigheden.
    Je kan zelfstandig en met een strakke timing werken. Je bent stressbestendig.

    Wie zoeken we?

     

    • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
    • Datum van indiensttreding: zo snel mogelijk
    • Een geraamd nettoloon van minimum 1.795,74 EUR (brutobedrag: 2.536,05 EUR EUR) per maand (alleenstaand, geen kinderen ten laste en zonder anciënniteit). Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciënniteit in de openbare sector en privé-sector in rekening gebracht worden. Relevante privé-anciënniteit telt voor maximum zes jaar mee, de anciënniteit in de openbare sector telt onbeperkt mee
    • Maaltijdcheques ter waarde van ongeveer 84 EUR per maand.
    • Een fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
    • Een hospitalisatieverzekering.
    • Vakantiegeld, eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler (met een werkgeversbijdrage van 5%).
    • Flexibele werktijden (glijdende uurroosters).
    • Een aantrekkelijke verlofregeling.

     

    De datum van de verzending van de kandidatuur wordt beschouwd als de datum waarop de kandidatuur is ingediend. Voor de datum van verzending geldt, naargelang van het geval, de datum van de poststempel, van het faxbericht of van het mailbericht. Het personeelslid krijgt in elk geval een ontvangstbewijs van zijn kandidatuur.

    Interesse? Neem deel aan de selectieprocedure (een schriftelijke selectieproef op 18/07/2020, gevolgd door een selectiegesprek voor de geslaagde kandidaten) en stuur uiterlijk vrijdag 10/07/2020 je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en kopie diploma) naar het OCMW Bredene per post: Duinenstraat 106 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be. Opgelet: als je via e-mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst na ontvangst van een bevestigingsmail.


  •  

    Contact

    Dienst:
    Personeelsdienst

    Gemeentehuis, Centrumplein 1

    T. 059/33 91 91
    F. 059/33 00 36
    email

    Openingsuren:
    ma, di, wo, do, vr:
    8u - 12u15 en 13u30 - 17u

    >
    Bekijk de volledige UiTagenda



    Gemeentebestuur - Centrumplein 1 - 8450 Bredene - T. 059 33 91 91- F. 059 33 00 36 - E. gemeentebestuur@bredene.be - webmaster - BE0207.435.092
    Niets uit deze website mag overgenomen worden zonder toelating van het gemeentebestuur Bredene
    politiezone bredene - de haan sociaal huis bredene jong in bredene 1